piątek, 16 września 2016

WIELKI DZIEŃ!

Hej dzień dobry cześć!
Wczoraj założyłam Alicię Online. Nazwa: Mousielovie. To był pikny dzień, ale dopiero dziś zaczęłam grać. Oto i pikna ja:
Jeśli nie wiecie, z każdym zalogowaniem dostaje się innego konia. Ja dziś m.in dostałam tego. Nazywam ją Gwyndzia.
Ofkors planuję zmienić fryzurę na rudą na jakąś lepszą. Chociaż rudy nie jest zbyt ładny.. Na razie upatrzyłam sobie taką metamorfozę dla mojej postaci:
Oczywiście piknie się ustawiła.
Ta sukienka i włosy bardzo mi się podobają. A co z metamorfozą konia? Oto i mój upatrzony komplet:
Gwyndzia, co ty taka niewyraźna?




Ok, chyba każdy wie na co pora...
Time to say goodbye!


2 komentarze:

  1. Tajm tuu...sej...Helou Myszełku!
    Jak dawno tu nie byłam o.O
    Hehe.
    Ja też mam AO 8)

    PS, na Alicii jestem : [Arisu]

    OdpowiedzUsuń
  2. Tajm tuu...sej...Helou Myszełku!
    Jak dawno tu nie byłam o.O
    Hehe.
    Ja też mam AO 8)

    PS, na Alicii jestem : [Arisu]

    OdpowiedzUsuń