środa, 21 września 2016

Odświeżenie umysłu

Hej. Ostatnio posty są robione na siłę i o niczym-po prostu nie mam pomysłów na posty. Na blogu będę udzielać się teraz dość rzadko, ale na drugim postaram się pisać regularnie. Niedługo powinien być tam też kolejny post. Wyczekujcie! Założenie snapa trwa chwilę, więc możecie łatwo to zrobić i dodać mnie. Dla przypomnienia: malydziwak. Dlaczego tak? Jestem dziwakiem, no najprościej jak się da. A "mały" No sama nie wiem. Oczywiście nie ujawnię tam swojej gęby, gdyż nie jest ona zbyt ładna. Ostatnio byłam odcięta od świata-wyjechałam na pielgrzymkę do Częstochowy. Jak to zabrzmiało.. No po prostu moja siostra miała komunię i mama uparła się, że musimy tam jechać. 7 godzin w pociągu-nie polecam.
Znacie mnie. Wiecie, co teraz zrobię.

Apap!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz