niedziela, 10 kwietnia 2016

Moja rocznica

Hej!
5 kwietnia miałam swoją rocznicę z sso. OH się rozpadło,potem było North Kings-też się rozpadło, potem klub mojego genialnego  Ritka-Alternative Whales Gang, który też niestety się rozpadł. Oficjalnie jestem w North Winners, i jak na razie zostaję. Zostałam szpiegiem, ale Monieł mówi, że mam nim zostać od nowa, więc zobaczymy jak to będzie, zobaczymy...
Przez moją nieobecność kupiłam 2 konie-pinciaka i kuca Champan, (tak na niego mówię jakby cuś) Przepraszam za moje lenistwo, postaram się teraz żeby posty były częściej, i żeby ta "niespodzianka" była już gotowa. Lecę teraz zmienić nagłówek.
Dziękuje mój kochany Moniełeczku, że zainspirowałeś (tak, jesteś chłopakiem) mnie do powrotu na mego bloga. Pokój z tobą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz