wtorek, 22 listopada 2016

Zmartwychstanie.

Elo.
Przepraszam, że tak długo nie odzywałam się na obu blogach.. Jak zwykle nie mam czasu. A gdy już mam czas by usiąść do kompa to wieczorem, gdy jestem zmęczona..
A jeśli chodzi o kju end ej, nie będzie. No przeprasza państwa bardzo, ale dostałam pytania od dwóch osób na krzyż mimo, że o nie żebrałam.
Moja przerwa od sso trwa do 30 listopada, do nowych stajni. Zrobię wtedy wielki powrót koni z wyspy.
Wybaczycie?
Możecie mówić, że nie jestem tym myszełem co zwykle. Ale co człowiek zrobi gdy tęskni za końmi? :< Dzisiaj wgl jestem wkurzona na kol, bo jak zwykle robią mi wszystko na złość. Ale to chyba nie sprawa na bloga. Chyba się zmieniłam-kiedyś dzieliłam się z wami wszystkim, a teraz po prostu.. Tak nie robię. Zwalam to na tęsknotę za moją Cadence i resztą. A szczególnie końmi które kiszą się na wyspie już dobre pół roku-Spritem i Spidermanem. Spróbuję dokończyć zakładkę o moich koniach i.. Już pójdę. Chcę znowu być dawnym Myszełem i mieć to samo podejście do sosa, co zaledwie kilka miesięcy temu.
Zegnam państwa.

1 komentarz: