wtorek, 30 sierpnia 2016

Hit wieczności-Blog bliźniaczek i plany na przyszłość!

Witam, witam, i o sso pytam.
Nie tak dawno założyłam z moją bliźniaczką BLOGA! Zapraszam bardziej niż serdelkowo! Jeden tydzień będę pisać na nim ja, drugi Monieł, a gdy będzie tydzień Monieła napiszę posta tu. To byłby już koniec, ale nie byłabym sobą, gdybym nie zakończyła posta planami na przyszłość! Hehehe. Prawdopodobnie potem się rozpiszę itepe. *w tym momencie wyciągacie nóż* Dobra dobra, schowajcie ten nóż, już mówię o tych planach. Otóż wtedy, gdy dodadzą nową stajnię, o której, że będzie można ją rozbudowywać dowiedziałam się od Holi Bikstołn z eNWu, pozdro. Zrobię serię o koniach które dodadzą. Postaram się je kupować bo moja starkojnsowa przyszłość zapowiada się idealnie, hehehe. i analizować dokładnie ich wygląd, maści itede. Seria będzie się składać z dwóch części-gdzie mówię o maściach i wybieram jedną z nich i z drugiej-gdzie mówię o ich ogólnym wyglądzie. Zwykle kupowałam konie, nie uważając na szczegóły (no oczywiście oprócz rodzinki islamistów i rodzeństwa magicznych) A teraz chcę być wybrednym Myszełem XDD. Życzcie mi powodzenia.. Jeszcze nie wiem czy taka seria powstanie więc najpierw zrobię serię o islamistach i zobaczę, jak wam się takie posty podobają. I tak stałam się jasnowidzem- spójrzcie trochę do góry^ napisałam, że się rozpiszę. I słowo ciałem się stało, znaczy nie słowo ciałem tylko zdanie prawdą. Hmm, zbliżamy się powoli do końca posta, chcę tylko przypomnieć że nie macie nastawiać się na tą serię-sama nie wiem czy będzie istnieć.. Spójrzmy na to z innej strony-sso nie dodaje zbyt często nowych koni więc seria nie będzie pojawiać się zbyt często, a gdy jakimś dziwnym trafem zabraknie mi starkojnsów.. Jeszcze to przemyślę, a teraz się żegnam bo familiada jak zwykle chce gdzieś jechać. Apap!
                                         

1 komentarz:

  1. Jeden tydzień będę pisać na nim ja, drugi Monieł, a gdy będzie tydzień Monieła napiszę posta tu
    Nie, będę pisać zawsze, rzucam dawnego bloga!

    OdpowiedzUsuń